مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 16:062020-03-25اقتصادي

کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای چهارمحال و بختیاری عرضه می شود


الله کرم نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در این طرح کالاهای اساسی، ارزاق عمومی، مواد خوراکی، شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم با رعایت پروتکل ها و موازین بهداشتی تامین می شود.

وی افزود: در این طرح فروشگاه های زنجیره ای چهارمحال و بختیاری حق فروش کالاهای دیگر تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا را ندارند.

نصیری تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های 10 گانه چهارمحال و بختیاری موظفند اجرای این طرح را به صورت مستمر پیگیری و بر روند اجرای صحیح آن نظارت داشته باشند.

وی یادآور شد: اجرای طرح تامین کالاهای اساسی، ارزاق عمومی، مواد خوراکی، شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم در فروشگاه های زنجیره ای چهارمحال و بختیاری تا 15 فروردین ماه است و ادامه یا توقف آن مستلزم تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا تهیه و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است و مشکلی نیست.

وی گفت: خوشبختانه وضعیت چهارمحال و بختیاری از نظر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مطلوب و فراوانی اقلام به خصوص در فروشگاه های زنجیره ای استان مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای چهارمحال و بختیاری عرضه می شود

کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای چهارمحال و بختیاری عرضه می شود