مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 12:452020-03-25پزشكي

تعطیلی اصناف تأثیر خوبی در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان اینکه تعطیلی اصناف در سطح شهرستان موجب کاهش تردد شهروندان شده است، گفت: با وجود اینکه وضعیت شیوع این بیماری در سطح شهرستان ری در حال کاهش است اما نباید از مسافرت ها نیز غافل باشیم و موج برگشت مسافران نوروزی باید مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، علیرضا صدرایی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت اقدامات شهرستان در کنترل و مقابله با کرونا اظهار کرد: شیب تند افزایش شیوع در استان تهران کاهش یافته و باتوجه به اینکه شهرری تابع استان تهران است روند بیماری در سطح شهرستان نیز در چند روز اخیر با شیب کند همراه بوده است.

وی با اشاره به تعطیلی واحدهای صنفی ادامه داد: تعطیلی اصناف در سطح شهرستان ها با کاهش تردد شهروندان همراه بوده که کمک شایان توجهی به کنترل وضعیت داشته است اما نباید از مسافرت ها غافل باشیم و موج برگشت مسافران نوروزی باید مدنظر قرار گیرد.

رییس شبکه بهداشت شهرستان ری با بیان اینکه محله دولت آباد بیشترین میزان شیوع را در شهرستان دارد، افزود: اقدامات پیشگیرانه در این محله در حال انجام است همچنین آسایشگاه سالمندان کهریزک که در روزهای ابتدایی درگیری بیشتری داشت در حال حاضر با ورود تیم بهداشت و درمان و آتش نشانی منطقه برای ضدع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اصناف تأثیر خوبی در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته است

تعطیلی اصناف تأثیر خوبی در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته است