مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-25پزشكي

بهبودی 58 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تعداد مبتلایان ثابت ماند


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تاکنون 58 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه 6 فروردین ماه جاری، 67 نفر است و لیست آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر تغییری نکرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز 63 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (67 نفر) تاکنون 58 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

وی تصریح کرد: پیامی در فضای مجازی مبنی بر تأثیر مثبت مصرف تریاک و مشتقات آن بر روی کرونا ویروس منتشر شده است که ضمن رد این پیام، کاملاً غیرعلمی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: پیش از این نیز در فضای مجازی با انتشار پیامی مبنی بر اینکه مصرف الکل موجب آلودگی زدایی بدن در بیماران کرونایی می شود که این پیام نیز غیرعلمی بوده و تاکنون منجر به مرگ، کوری و بیماری خیلی از مردم در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 58 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تعداد مبتلایان ثابت ماند

بهبودی 58 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تعداد مبتلایان ثابت ماند