مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-25سياسي

چند صدایی در کشور در موضوع کرونا مانع شکست می شود


امام جمعه ساوه با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: چند صدایی در کشور در موضوع کرونا مانع شکست می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست جمعی از مسوولان با گروه های مختلف مردم و مسوولین ادارات و دستگاه های شهرستان بر لزوم وحدت در کنترل این بیماری تأکید و اظهار کرد: برای برطرف کردن این بحران نباید بخشی عمل کرد و همه باهم در یک راستا و برای یک هدف اگر حرکت کنیم قطعاً موفقیت را در پی خواهد داشت.

وی افزود: متأسفانه چندصدایی در کشور باعث از بین رفتن وحدت شده و بدین ترتیب اگر ما در این شهر هم دستور قرنطینه بدهیم و رییس جمهور در مصاحبه تلویزیونی بگویند نه کسی حق قرنطینه ندارد این کار اجرایی نخواهد شد، لذا در حال حاضر بحث چپ و راست و جناح وجود ندارد و هدف همه ما حفظ سلامت مردم است.

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم آگاه سازی عقاید مردم تأکید کرد و گفت: مردم باید درک کنند که خیابان ها و مراکز مختلف شهر را خلوت کنند و اگر ما نتوانیم این موضوع را به عقیده مردم برسانیم قطعاً کسی آن را اجرایی نخواهد کرد.

احتمال برخورد قهری با اصناف  رییس دادگستری ساوه هم در این نشست نسبت به خطر افزایش مبتلایان به این بیماری هشدار داد و گفت: احتمالاً با این روندی که شاهد هستیم در صورت عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند صدایی در کشور در موضوع کرونا مانع شکست می شود

چند صدایی در کشور در موضوع کرونا مانع شکست می شود