مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-25اقتصادي

تخفیف خدمات و مطالبات شهرداری ارومیه تا اردیبهشت ماه تمدید شد


تخفیف خدمات و مطالبات شهرداری ارومیه تا پایان اردیبهشت ماه سال 1399 تمدید شد.

- محمدرضا علیزاده امامزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خدمات شهرداری و شورای شهر ارومیه به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تخفیف خدمات و مطالبات شهرداری ارومیه شامل اجاره مغازه ها، دکه ها و اماکن اجاره ای تا پایان اردیبهشت ماه سال 1399 تمدید شد.

وی یادآور شد: به منظور کمک به کسبه، اجاره بهای کیوسک ها، غرفه ها و مغازه های در اختیار شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه و همچنین سرقفلی ها از اول اسفند تا پایان اردیبهشت به طور نیم بها اخذ می شود.

علیزاده امامزاده با تاکید بر پرهیز از حضور مردم در اماکن پرتجمع و حضور در منزل افزود: امروز موضوع ویروس کرونا یک موضوع جهانی است و مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و نیز توجه به نکات وزارت بهداشت در جهت مبارزه با این معضل و مشکل تلاش کنند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا بطور شبانه روزی اقدام به ضدعفونی کردن معابر شهری و تجاری می کند که این اقدامات توسط معاونت خدمات شهری و مدیریت پسماند شهرداری تداوم دارد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: مردم ارومیه می توانند تمامی سوالات و نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد خاص و مشکوک در خصوص ویروس کرونا را با سامانه اطلاع رسانی 3133 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف خدمات و مطالبات شهرداری ارومیه تا اردیبهشت ماه تمدید شد

تخفیف خدمات و مطالبات شهرداری ارومیه تا اردیبهشت ماه تمدید شد