مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:562020-03-25سياسي

راه اندازی واحدهای راکد نمونه عینی جهش تولید است


ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گذاری شده است، گفت: قطعاً با توجه به سیاست هایی که در سال گذشته با نام گذاری سال 98 با عنوان سال رونق تولید بود، به نظر می رسد به دلیل مشکلاتی که از بحث تحریم ها و محدود کردن مراودات تجاری کشور است، مهم ترین سیاست کشور و حوزه تولید، حفظ و صیانت از اشتغال و تولید موجود بود.

وی افزود: این بدان معنی است که برنامه ها باید به سمتی می رفت که از تعطیلی کارخانجات و روندی که در واحدهای تولیدی بود، جلوگیری کرده و بتواند تثبیت صورت گیرد.

همچنین از زمین گیر شدن برخی از کارخانجات و واحدهای تولیدی که برخی از کارشناسان پیش بینی کرده بودند این اتفاق ممکن است در شهریورماه اتفاق بیافتد، جلوگیری شود، با این وجود سال 98 یکی از سال های خوب و موفق، هم برای بخش خصوصی و هم برای بخش دولتی بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: اولین قدمی که باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر جهش تولید برداریم، این است که باید نقشه راهی در استان ترسیم شود و همه دستگاه های اجرایی مرتبط به حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و … در خدمت تولید باشند تا جهشی که مد نظر مقام معظم رهبری است، محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحدهای راکد نمونه عینی جهش تولید است

راه اندازی واحدهای راکد نمونه عینی جهش تولید است