مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:502020-03-25سياسي

مدافعان سلامت در راه خدا جهاد می کنند


منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از کادر پزشکی که در مکان های پرخطر حاضر می شوند به عنوان مدافعان سلامت و جهادگران فی سبیل الله تقدیر کرد.

- آیت الله غلام رضا فیاضی در گفتگو با مهر اظهار داشت: متأسفانه حادثه شیوع بیماری مرموز کرونا و ابتلاء و درگذشت جمعی از هم وطنان عزیز، سال نو را به کام همه تلخ و موجب تأثر فراوان گردید که امیدوارم همه ما، ضمن رعایت نکات بهداشتی که متخصصین مربوطه بیان داشته و رعایتش بر همگان لازم است، با پناه بردن به ذات اقدس الله و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) از این امتحان و ابتلاء سخت سربلند بیرون آییم.

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: اینجانب ضمن تبریک سال نو و عید مبعث و اعیاد شعبانیه، به همه دست اندرکاران عرصه سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران، و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تحمل سختی ها و دوری از خانواده، به هم وطنان خود خدمت رسانی می کنند، بر خود فرض می دانم تا از مجاهدت های شبانه روزی آنان، به نوبه خود سپاسگزاری کنم.

وی با تشکر از گروه های مردمی، دانشجویان و طلاب بیان کرد: عزیزانی که در جهاد فی سبیل الله، به کادر پزشکی کمک می کنند و در مکان هایی حاضر می شوند که صد درصد امکان ابتلاء به این بیماری وجود دارد نیز تشکر ویژه دارم و از خداوند متعال برای این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت در راه خدا جهاد می کنند

مدافعان سلامت در راه خدا جهاد می کنند