مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 12:302020-03-23دانش

خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بازسازی می شوند


مجید میراب، مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجهیز و بازسازی سرا های دانشجویی دانشگاه گفت: - مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: در سال 99 به تعمیر و بازسازی خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام خواهیم پرداخت.

مجید میراب، مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجهیز و بازسازی سرا های دانشجویی دانشگاه گفت: دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه ایلام (شهید مطهری و شهید ورمزیار) در سال 98 بازسازی و تعمیر شدند و برابر نظر کارشناسان این خوابگاه ها از سطح 4 به سطح 2 ارتقا پیدا کردند.

میراب با بیان اینکه محوطه سازی و تجهیز پردیس دختران دانشگاه ایلام نیز در سال 98 صورت گرفت، اضافه کرد: با توجه به انجام این تعمیرات در سال گذشته، بنا داریم در سال 99 به تعمیر و بازسازی خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بپردازیم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام یادآور شد: البته به منظور ایجاد خوابگاه پسرانه در دانشگاه ایلام، پیگیری هایی انجام داده ایم و در تلاشیم هر چه سریعتر این مهم محقق شود و به محض تامین بودجه، به اجرایی کردن این پروژه خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بازسازی می شوند

خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بازسازی می شوند