مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-23اقتصادي

دانشگاه تهران به دنبال راهکارهای جدید برای عبور از بحران کرونا


رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه مجددا خوشه های فکری اقتصاد کلان، سرمایه اجتماعی و اسیب اجتماعی را فعال کرده ایم،گفت:می خواهیم راهکارهای جدیدی را برای عبور از بحران کرونا ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود نیلی در پیام نوروزی خود اظهار کرد: پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی کلاس های آموزش حضوری، دانشگاه تهران مرکز آموزش های الکترونیکی را فعال کرد و همکاران دانشگاه از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی کلاس های آموزشی خود را به صورت الکترونیکی ارائه کردند؛ چرا که ما موظف بودیم فعالیت های دانشگاه را در چنین روزهایی متوقف نکنیم.

رییس دانشگاه تهران با اعلام اینکه براساس آخرین آمار بیش از 60 درصد کلاس های نظری در قالب فعالیت های مجازی سامانه یادگیری الکترونیک ارائه شده است، افزود: ما تا حد زیادی توانستیم با ارائه این مدل از آموزش تا حد زیادی خلا کلاس های حضوری را جبران کنیم.

وی ادامه داد: در روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا، حدس می زدیم امکان برگزاری کلاس های حضوری تا عید فراهم نیست لذا اگر این کلاس ها برگزار نمی شد یک ماه را از دست می دادیم.

البته همین الان هم قطعا نمی توان گفت بعد از تعطیلات نوروز کلاس های حضوری ادامه فعالیت خواهند داشت یا خیر بنابراین برگزاری کلاس های الکترونیکی باید با دقت بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران به دنبال راهکارهای جدید برای عبور از بحران کرونا

دانشگاه تهران به دنبال راهکارهای جدید برای عبور از بحران کرونا