مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 12:352020-03-22ورزشي

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران


حمید پرتویار، دانشجوی ورزشکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در مسابقات قهرمانی جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که به میزبانی شهر بجنورد برگزار شد، - دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران دانشجوی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: در سال 95 توانستم با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران بشوم و تا کنون کسی در ایران رکورد من را نزده است.

حمید پرتویار، دانشجوی ورزشکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در مسابقات قهرمانی جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که به میزبانی شهر بجنورد برگزار شد، توانستم به عضویت ثابت تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور در آیم.

پرتویار مطرح کرد: مسابقات آسیایی ورزش های زورخانه ای در سال 94 در تبریز برگزارشد و از آن زمان استارت من برای این ورزش آغاز شد و عضویت در تیم ملی را هدف خود قرار دادم.

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با اشاره به سوابق ورزشی خود تصریح کرد: در سال 95 توانستم با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران بشوم و تا کنون کسی در ایران رکورد من را نزده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران