مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-22سياسي

عدم حمایت برخی روسای دانشگاه ها از اردوهای جهادی


رحمان نظری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه های این تشکل دانشجویی برای ایام نوروز گفت: - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: برخی روسای دانشگاه ها مخصوصا روسای دانشگاه های سراسری از گروه های جهادی حمایت مناسبی نمی کنند.

رحمان نظری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه های این تشکل دانشجویی برای ایام نوروز گفت: با توجه به اینکه خوزستان در سال 97 درگیر سیل و زلزله بود، برنامه ریزی شده تا گروه های جهادی در ایام نوروز برای خدمت رسانی به مردم آسیب دیده و مناطق حاشیه ای استان در قالب گروه هایی اردوی جهادی برگزار کنند.

نظری اضافه کرد: این اردو ها در عرصه های عمرانی برگزار خواهند شد، چرا که در مناطق هدف، اولویت با فعالیت های عمرانی است و هدف از برگزاری اردوی جهادی در مناطق حاشیه ای اهواز و سایر شهرستان ها، محرومیت زدایی است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان با اشاره به مشکلات گروه های جهادی ابراز کرد: عمده مشکل گروه های جهادی، عدم پشتیبانی از گروه های جهادی از سوی نواحی سرزمینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت برخی روسای دانشگاه ها از اردوهای جهادی

عدم حمایت برخی روسای دانشگاه ها از اردوهای جهادی