مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-21بين الملل

تریبون تروریسم در اختیار کرونا/ رفتاری که صدای اپوزیسیون را هم درآورد


رسانه های فارسی زبان در شرایطی که مردم با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند، با شلیک به اصول حرفه ای اعلامی خود به تریبون تروریسم تبدیل شده تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تسنیم نوشت: شیوع ویروس کرونا در بیشتر کشورها، مردم جهان و دولت ها را در یک شوک فرو برده است.

دولت ها اعلام شرایط اضطراری کرده اند و بسیاری از شهرها قرنطینه و کسب و کارها تعطیل شده و مردم در خانه ها مانده اند.

ایران پس از کشورهای چین و ایتالیا، بیشترین افراد مبتلا به ویروس کرونا دارد و وضعیت کشورمان نسبت به دیگر کشورها در رابطه با تعداد افراد مبتلا بحرانی تر است.

پس از ایران، کشورهایی همچون اسپانیا، فرانسه، آلمان و آمریکا بیشترین افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارد که طبق اخبار رسمی منتشر شده از سوی دولت های این کشورها، میزان رشد مبتلایان و مرگ و میر ناشی ازکرونا با وضعیت ایران اختلاف چندانی ندارد.

ایران علاوه بر اینکه شرایط بحرانی در مقابله با ویروس کرونا دارد، درگیر حاشیه هایی هم شده است که بر مشکلات ناشی از این ویروس و بیماری افزوده است.

فضاسازی های رسانه های بیگانه و ارائه آمارها و تحلیل های غیرواقعی از تعداد مبتلایان و جان باختگان ناشی از ویروس کرونا و رفتارهای افراطی عده ای به نام حمایت از مذهب موجب شده تا کار مبارزه با کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون تروریسم در اختیار کرونا/ رفتاری که صدای اپوزیسیون را هم درآورد

تریبون تروریسم در اختیار کرونا/ رفتاری که صدای اپوزیسیون را هم درآورد