مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-21اقتصادي

تولید داخلی؛ اولویت اقتصاد کشور/ منابع اولیه در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، منابع اولیه را یکی از مولفه های تولید دانست و یادآور شد: برای اینکه رونق تولید اتفاق بیفتد، باید کلیه منابع اولیه کشور در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، منابع اولیه را یکی از مولفه های تولید دانست و یادآور شد: برای اینکه رونق تولید اتفاق بیفتد، باید کلیه منابع اولیه کشور در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

کیوان محمدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، نخستین لازمه رونق تولید و ایجاد جهش در تولیدات داخلی را تغییر در نگرش اقتصادیون کشور دانست و اظهار کرد: تولید و تجارت مکمل هم هستند و توجه به تولید به معنی تعطیلی تجارت نیست، اما مسئله تولید داخلی باید اولویت اقتصادی کشور قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد سیستم بانکی در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، افزود: نظام سود و بهره حاکم بر بانک ها یک مانع بزرگ بر سر راه رونق تولید است و برای مردم و تولیدکنندگان مشکل ایجاد می کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه مالیات به یکی از موانع اساسی واحدهای تولیدی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر مالیات دهندگان ما از بخش دولتی و تولیدکنندگان هستند لذا باید ساز و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داخلی؛ اولویت اقتصاد کشور/ منابع اولیه در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد

تولید داخلی؛ اولویت اقتصاد کشور/ منابع اولیه در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد