مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-19بين الملل

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نشان فقدان انسانیت دولت ترامپ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده، روز سه شنبه 27 اسفند در یک کنفرانس مطبوعاتی از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خبر داد.

- پیتر جنکینز معتقد است تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران نشان از فقدان انسانیت در کابینه ترامپ و مؤید ناکارآمدی کمپین فشار حداکثری آمریکا علیه ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده، روز سه شنبه 27 اسفند در یک کنفرانس مطبوعاتی از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خبر داد.

او تصریح کرد که واشنگتن کمپین فشار حداکثری را ادامه می دهد تا فروش نفت ایران را به صفر برساند.

این کمپین از سال 2018 میلادی و با آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ و خروج یکجانبه او از توافق اتمی با ایران آغاز شد و هدف آن محدود کردن برنامه اتمی، موشکی و نیز فعالیت های ایران در منطقه است.

وزیر خارجه آمریکا گفت که لیست سیاه جدید این وزارتخانه شامل 9 شخصیت حقوقی در آفریقای جنوبی، هنگ کنگ و چین و نیز سه شخص حقیقی ایرانی که معاملات قابل توجهی در بخش پتروشیمی با ایران دارند، می شود.

پمپئو نامی از این افراد نبرد، اما گفت که این لیست سیاه همچنین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیروهای مسلح و مدیر آن را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نشان فقدان انسانیت دولت ترامپ است

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نشان فقدان انسانیت دولت ترامپ است