مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-19اقتصادي

فعالان اقتصادی کردستان بیش از 2 هزار بسته اقلام بهداشتی تهیه کردند


سید کمال حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و باورهای دینی و انسانی کمپین فعالان اقتصادی برای عبور از بحران کرونا در استان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 760 کردستان تاکنون به این کمپین پیوستند، اضافه کرد: تعدادی از شرکت های تولیدی استان هم چون شرکت صنایع رنگ آلتون، سارینا فرتاک، صنایع بسپار گستر ژین یاران، کانون انجمن صنفی کارفرمایی عمرانی کردستان، شرکت آریان غرب و لوله گستر، خانه کشاورز، زیست فناور سنه دژ، آژانس هواپیمایی شانا گشت و شرکت کانی کاو کوسالان حمایت خود را از این کمپین اعلام کردند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج افزود: شرکت ایده عمارت کردستان و مرکز نوآوری و توسعه تعاون، شرکت لاهوت بازرگان غرب، واحد ماد نوا کابل، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان، واحد عسل ملکه کردستان، شرکت جلال الماس کاسپین، شرکت سقزسازی، شرکت صنعت سبز غرب، شرکت مرغ وارک از دیگر شرکت های تولیدی هستند که از این پویش حمایت کردند.

حسینی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 2 هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مواد شوینده، مایع ضدعفونی کننده و دستکش به همت این فعالان اقتصادی تهیه شده است، یادآور شد: تعدادی از این بسته های تهیه شده بین انجمن های حمایتی هم چون ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی کردستان بیش از 2 هزار بسته اقلام بهداشتی تهیه کردند

فعالان اقتصادی کردستان بیش از 2 هزار بسته اقلام بهداشتی تهیه کردند