مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-17سياسي

شهردار مشهد: تولیت آستان قدس رضوی تصمیم بزرگی گرفت


شهردار مشهد با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی تصمیم بزرگی در زمینه بستن درهای حرم مطهر گرفت، گفت: در موضوع کرونا، مردم هم باید صبر کنند و هم مسوولان باید شهامت خرج دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا کلایی در  حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی مشهد، اظهار کرد: باید قبول کنیم این اتفاقی که حرم مطهر رضوی بسته بشود بسیار اتفاق  سختی است و تصمیم به بستن آن  بزرگتر و سخت تر است.

شهردار مشهد تصریح کرد: من درک می کنم که حجت الاسلام مروی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی چقدر باید شهامت و مسؤولیت پذیری شرعی داشته باشد که چنین تصمیمی را بگیرد.

وی افزود: حضرت رضا(ع) صاحب این شهر است و هرچه داریم از ایشان است، حالا ببینید کسی که متولی حرم حضرت رضا(ع) است با چه دل خونی باید این تصمیم را بگیرد و واقعا این یک شهامت بزرگ است و خداوند قطعا کمک می کند، من باید به نوبه خودم از این تصمیم تشکر کنم.

کلایی با بیان اینکه در این اتفاق مردم هم باید صبر کنند و هم مسوولان باید شهامت خرج دهند، تصریح کرد: اگر برعکس این باشد یعنی مردم شهامت خرج دهند و مسؤولان صبر کنند فاجعه رخ می دهد.

شهردار مشهد گفت: کاری که تولیت آستان قدس رضوی انجام داد یک شهامت و شجاعت بزرگ بود ودرهای حرم برای حفظ جان زائران و مجاوران درهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: تولیت آستان قدس رضوی تصمیم بزرگی گرفت

شهردار مشهد: تولیت آستان قدس رضوی تصمیم بزرگی گرفت