مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-17سياسي

بی مسئولیتی برخی مدیران در برابر قوانین امر به معروف ونهی از منکر


فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بخشی از مشکلات به دلیل خلأ قانونی و بخشی بی مسئولیتی مدیران است که در قبال قانون پاسخگو نیستند.

- بیرجند- فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بخشی از مشکلات به دلیل خلأ قانونی و بخشی بی مسئولیتی مدیران است که در قبال قانون پاسخگو نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی مراسمی ظهر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، حجت الاسلام علی محمدی به عنوان رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیرجند معارفه شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه قانون امر به معروف و نهی از منکر در سال 1394 به تصویب مجلس رسید و اجرایی شد، افزود: عدم وجود شورای امر به معروف شهرستانی در مرکز استان از جمله خلاءهای موجود در این قانون بود که با رایزنی های انجام شده ستاد مستقل شهرستانی بیرجند راه اندازی شد.

سردار علی قاسمی با بیان اینکه در شورای امر به معروف و نهی از منکر استانی و شهرستانی باید اعضای شورا حضور داشته باشند، افزود: قانون در جلسات شورا جانشین پذیر نیست چراکه جلسات بر پایه تصمیم گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مسئولیتی برخی مدیران در برابر قوانین امر به معروف ونهی از منکر

بی مسئولیتی برخی مدیران در برابر قوانین امر به معروف ونهی از منکر