مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-17سياسي

مراکز خرید غیر ضرور باید تعطیل شوند


منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: بهتر است ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم برای تعطیلی مراکز خرید به جزء مراکز تأمین مایحتاج روزانه مردم اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران از 30 بهمن ماه توسط رسانه ها اعلام شد و تا امروز نزدیک به 15 هزار ایرانی به این ویروس مبتلا شده که از این بین بیش از 853 نفر جان باختند.

میزان شیوع و گسترش کرونا در ایران بیش از دیگر نقاط کشور است و علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفته است که تهرانی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند.

زهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح محدودسازی اجتماعی برای وقفه در انتشار و شیوع گسترده ویروس کرونا را مطرح و اظهار کرد: فاصله گرفتن اجتماعی تنها راه مؤثر برای وقفه در انتشار کرونا است و با توجه به روند تصاعدی موارد ابتلای جدید ویروس کرونا و اینکه شاید موارد جدید ابتلای به ویروس به طور کامل قابل شناسایی نباشد، ما طبق آمار روزانه با بیش از هزار مورد جدید ابتلا به کرونا و بیش از 100 مورد  جانباخته روبه رو هستیم.

وی افزود: آمار موارد ابتلا به ویروس کرونا و تعداد جانباختگان بسیار نگران کننده است و این نشان می دهد که این روند صعودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خرید غیر ضرور باید تعطیل شوند

مراکز خرید غیر ضرور باید تعطیل شوند