مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-16سياسي

توزیع200 بسته حمایتی بین نیازمندان مرودشت


با همت نیک اندیشان مرودشت، 200 بسته غذایی بین نیازمندان حاشیه این شهر توزیع شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، امام جمعه مرودشت با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال جدید همچنین فراگیر شدن بیماری کورنا از این اقدام به عنوان امری خداپسندانه یاد کرد و گفت: حس معنوی این کار و نوعدوستی نیک اندیشان در راستای معارفی هست که در کانون و هیات مذهبی آموخته و آن را به میدان عمل آورده اند.

 حجت الاسلام مهدی آقایی با اشاره به ترکیب اعضای این کانون که از جوانان و نیک اندیشان شهر هستند افزود: اقدامات مکرر و فعایتهای نوعدوستی این افراد باعث جلب حمایت و اعتماد خیرین شهرستان مرودشت شده است.

وی خاطرنشان کرد : شاید این قبیل اقدامات به لحاظ کمی چندان گسترده نباشد اما از لحاظ کیفی نگاه خالصانه و مومنانه به همراه دارد و به یقین در جامعه موج معنوی و روحیه جهادی ایجاد می کند.

 امام جمعه مرودشت خاطرنشان کرد: در این برنامه 200 بسته البسه و مواد غذایی شامل کفش، لباس، روغن، برنج و اقلام دیگر جهت رفع گوشه ای از مایحتاج نیازمندان و محرومان، تهیه و توزیع شد.

اقدام زیبای بانوی مرودشتی در حمایت از کودکان کار بانوی نیک اندیش مرودشتی با پیوستن به کمپین همایار، به یاری کودکان کار در  شهرستان مرودشت شتافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع200 بسته حمایتی بین نیازمندان مرودشت

توزیع200 بسته حمایتی بین نیازمندان مرودشت