مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-15ورزشي

جهاد ضد کرونایی روحانیون در دل محرومان ریگان+فیلم و تصاویر


طلاب و روحانیون ریگانی در قالب فعالیت اردوهای جهادی تاکنون صدها روستا را ضد عفونی و گندزدایی کرده اند و روشنایی را در دل محرومان ریگان جهت جلوگیری از اضطراب ویروس کرونا به ارمغان آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، روحانیان مستقر در شهرستان ریگان با تشکیل اردوی جهادی در زمینه بهداشت و سلامت در حال فعالیت هستند، این روزها که مساجد شهرستان تعطیل است اما روحانیان و طلاب ریگان شبانه روز در تلاشند تا از ویروس کرونا در روستاهای ریگان جلوگیری شود.

ده ها روحانی ریگان با متشکل از 4 تیم در روستاهای ریگان با همکاری شبکه بهداشت، دهیاری ها و  شهرداری ها مشغول گندزدایی و ضد عفونی کردن در روستاها هستند که از طلوع آفتاب تا ساعت هایی از شب در روستاهای ریگان در تلاشند تا آسیبی به اهالی روستاهای محروم ریگان نرسد.

  طلاب و روحانیان ریگانی در قالب فعالیت اردوهای جهادی تاکنون صدها روستا را ضد عفونی و گندزدایی کرده اند و  روشنایی را در دل محرومان ریگان جهت جلوگیری از اضطراب ویروس کرونا به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام محمدصادق نازلی رییس اداره تبلیغات اسلامی ریگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: با توجه به تعلیق تجمعات مذهبی، روحانیان شهرستان ریگان و مسئولان هیأت های مذهبی همگام با دیگر مسئولان در زمینه فعالیت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد ضد کرونایی روحانیون در دل محرومان ریگان+فیلم و تصاویر

جهاد ضد کرونایی روحانیون در دل محرومان ریگان+فیلم و تصاویر