مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-15سياسي

راه اندازی ستاد مردمی کریمه اهل بیت(ع) برای مقابله با کرونا در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی با اشاره به برخی محدودیت های موجود در حوزه بهداشت و درمان، گفت: اگر تمامی ظرفیت های دولت و استان برای حل این مشکل به کارگرفته شود بازهم با برخی محدودیت ها مواجه خواهیم بود.

وی راه اندازی ستاد مردمی کریمه اهل بیت (ع) برای مقابله با کرونا را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این ستاد با هدف هم افزایی دولت و ملت برای خدمت گذاری بهتر و بیشتر به مردم فعالیت های خود را آغاز کرده است.

لازم به ذکر است بررسی وضعیت مبارزه با ویروس کرونا در قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاکانی منتخب مردم قم در مجلس، محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، علی ابرازه قائم مقام و محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در این جلسه نحوه تعامل قرارگاه مردمی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین مطالبات مردمی و مشکلات و مسائل مدنظر در خصوص ویروس کرونا، بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است آقایان امیرآبادی و زاکانی در این جلسه از خدمات صورت گرفته توسط کادر درمانی و بیمارستانی و دانشگاه علوم پزشکی قم، قدردانی کردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ستاد مردمی کریمه اهل بیت(ع) برای مقابله با کرونا در قم

راه اندازی ستاد مردمی کریمه اهل بیت(ع) برای مقابله با کرونا در قم