مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-15سياسي

غربالگری پزشکی در مبادی ورودی خراسان رضوی شدت می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در حاشیه نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: در این نشست مقرر شد تمامی سایت هایی که در ارتباط با اجاره خانه مسافر فعالیت می کنند، مسدود شده و از فعالیت آن ها ممانعت به عمل آید.

وی با بیان اینکه محدودیت های شدید در کنترل تمامی مبادی ورودی به استان نظیر فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری اعمال می شود، ادامه داد: تصمیمات خوبی هم در حوزه مدیریت تردد اتباع بیگانه اتخاذ شده است.

وی گفت: به مردم فهیم استان تاکید می کنم که وضعیت خراسان رضوی بحرانی است و تقاضا دارم هم استانی های محترم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا شاهد شیوع بیشتر این ویروس نباشیم.

جعفری افزود: در راستای اقدامات پیشگیرانه و مطابق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی، از ترددهای غیرضروری بین شهرستانی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سفر خود را به مشهد لغو کردند و به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هیچ گونه تمهیدی برای پذیرایی از زائران و مسافران در نظر گرفته نشده است، از مردم تقاضا دارم از سفر به این استان خودداری و سفر خود را به زمان دیگر موکول کنند.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اضافه شدن 30 مبتلای جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری پزشکی در مبادی ورودی خراسان رضوی شدت می گیرد

غربالگری پزشکی در مبادی ورودی خراسان رضوی شدت می گیرد