مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-14اقتصادي

بخشودگی جرایم مالیاتی تا خرداد سال آینده تمدید شد


مهدی نباتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از همین رو اگر مودیان بدهی قطعی شده و جرایم غیر قابل بخشش خود را تا پایان خردادماه سال 1399 پرداخت کنند، واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط 90 درصد و سایر مودیان 80 درصد از بخشودگی جرایم قابل بخشش برخوردار خواهند شد.

وی اظهار داشت: پیش از این پایان اسفندماه سال جاری آخرین فرصت استفاده از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش در بخش مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده بوده که برای مساعدت بیشتر با مودیان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این فرصت تا خردادماه سال آینده تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: مودیانی که برگ مالیات قطعی آنها از 12 بهمن 98 ابلاغ شده است، چنانچه حداکثر تا 31 خرداد 99 نسبت به پرداخت اصل بدهی قطعی شده خود اقدام کنند، مشمول حکم بند (2) بخشنامه صادره 27 مرداد 98 خواهند بود.

وی گفت: مطابق حکم بند(2) بخشنامه مذکور، آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که مالیات آنها از اول مهرماه 1398 تا پایان سال جاری به قطعیت می رسد، در صورتی که اصل مالیات و جرایم غیرقابل بخشش خود را حداکثر ظرف یک ماه بعد از ابلاغ برگ قطعی پرداخت کنند، معادل 100 درصد جرایم قابل بخشش آنها بخشوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرایم مالیاتی تا خرداد سال آینده تمدید شد

بخشودگی جرایم مالیاتی تا خرداد سال آینده تمدید شد