مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-14اقتصادي

4 واحد فروش تجهیزات پزشکی متخلف در سوادکوه شناسایی شد


مجید ابراهیم نژاد، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این اداره به همراه اتاق اصناف شهرستان سوادکوه شمالی به بازرسی واحدهای صنفی، تجهیزات پزشکی و داروخانه های سطح شهرستان در رابطه با ویروس کرونا پرداخته است به پلمپ یک واحد فروش تجهیزات پزشکی و معرفی سه واحد متخلف اشاره کرد و افزود: برای سه واحد متخلف پرونده ای به ارزش 12 میلیون و 600 هزار ریال تشکیل شده است.

این مسئول با اعلام تأمین و توزیع 48 هزار جفت دستکش لاتکس توسط داروخانه ها و بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی، از دیگر اقدامات به ضدعفونی خیابان ها و معابر این شهرستان با همکاری اتاق اصناف و مقاومت بسیج اشاره کرد.

سرپرست صمت شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به توزیع رایگان دستکش با همکاری سپاه میان کسبه، کارمندان بانک و رانندگان، افزود: همچنین با کمک بسیج، 2 هزار ماسک نیز به صورت رایگان میان این اقشار توزیع شد.

وی با بیان اینکه موارد پیشگیری از ویروس کرونا به صورت بنر در تمام نانوایی های شهرستان نصب شده است، گفت: تمامی نانوایی های شهرستان مکلف شدند تا دو فرد، یکی برای دریافت پول و دیگری تحویل نان به مردم، در نانوایی ها حضور داشته باشند و در مواردی که نانوایی ها دارای یک نیرو بوده اند از برادران بسیجی کمک گرفته شد و در صورت عدم رعایت این امر، با نانوایی های متخلف برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 واحد فروش تجهیزات پزشکی متخلف در سوادکوه شناسایی شد

4 واحد فروش تجهیزات پزشکی متخلف در سوادکوه شناسایی شد