مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-14فرهنگي

اماکن تاریخی و اقامتگاه های گردشگردی تایباد تعطیل شد


فرماندار تایباد روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براین اساس بازدید از آثار تاریخی و گردشگری از جمله بنا و مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی، رباط تاریخی عباس آباد، مزار شاهزاده قاسم در شهر مشهد ریزه، میل کرات و دیگر آثار و همچنین اقامت گردشگران در مراکز بوم گردی زیرپوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هیچ گونه خدماتی ارایه نمی شود.

محسن سیاح افزود: این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت عموم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن و تاسیسات گردشگری تایباد اتخاذ شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برگزاری هرگونه همایش و فعالیت های جمعی در تاسیسات گردشگری و همچنین برپایی جشنواره های نوروزی، نمایشگاه های صنایع دستی و راه اندازی تورهای گروهی ممنوع است.

وی گفت: پذیرش مسافر در تمامی مهمانسراها و مراکز اقامتی دولتی شهرستان ممنوع است و این مراکز تا عادی شدن اوضاع تعطیل بوده و در صورت پذیرش مسافر از سوی این اماکن با آنان برخورد جدی خواهد شد.

سیاح با اشاره به دغدغه مردم تایباد در مورد سفرهای احتمالی گردشگران به این خطه افزود: از هموطنان درخواست می شود از سفر به شهرستان تایباد در شرایط فعلی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن تاریخی و اقامتگاه های گردشگردی تایباد تعطیل شد

اماکن تاریخی و اقامتگاه های گردشگردی تایباد تعطیل شد