مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:162020-03-11بين الملل

مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه تا 15 فروردین 99 بسته است


رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مرزهای آذربایجان غربی تا پانزدهم فرودین 99 بر روی ترددهای مسافرتی بسته شد.

- محمد ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد استاندی مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا ویروس، مررزهای این استان با کشور ترکیه تا پانزدهم فروردین 99 بسته است و ترددهای مسافرتی در این مبادی انجام نخواهد شد.

همچنین مرزهای تردد مسافرتی این استان با عراق و جمهوری آذربایجان تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی افزود:  با توجه به اینکه در برخی شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و گروه ها و شبکه های مجازی، تبلیغاتی مبنی بر برگزاری انواع کنسرت ها و فیستوال ها در کشورهای همجوار صورت می گیرد لذا هموطنان و همشهریان لازم است که از موضوع بسته بودن مبادی مرزی اطلاع داشته و به این آگهی ها  که بعضا دنبال کلاهبرداری و سو استفاده هستند توجه نداشته باشند.

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه ادامه داد:  موضع بسته بودن مرزهای استان قبلا به صورت رسمی به همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابلاغ شده و این دفاتر هیچگونه فعالیتی در زمینه تبلیغات سفرهای برون مرزی، جذب و پذیرش مسافر ندارند و در صورت مشاهده، با متخلفین برابر با قانون برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه تا 15 فروردین 99 بسته است

مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه تا 15 فروردین 99 بسته است