مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-10اقتصادي

سپاه آستارا برای داروخانه ها 15 هزار ماسک تهیه کرد


سرهنگ فردین عباس زاده روز سه شنبه اظهار کرد: نیروهای بسیج نیز در هفته جاری پنج هزار ماسک رایگان را در نقاط مختلف شهرستان توزیع کردند و هزار و 200 بسته محلول ضدعفونی از داروخانه درمانگاه سیدالشهدا سپاه آستارا با قیمت مناسب عرضه شد.

وی بیان کرد: سه تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی در درمانگاه سیدالشهداء (ع) آماده خدمت هستند و با همکاری نیروهای لشکر 16 سپاه قدس گیلان، معابر شهر آستارا ضدعفونی شد.

وی ادامه داد: گروه های جهادی آستارا برای پاکسازی و ضدعفونی اماکن عمومی، کیوسک ها، عابربانک ها و معابر پرتردد آماده هستند و رویکرد آنها عادی سازی شرایط و ایجاد امید در مردم است.

عباس زاده گفت: قرارگاه پدافند زیستی سپاه آستارا تحت نظر و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شبکه بهداشت و درمان آستارا فعالیت می کند و آگاه سازی عمومی برای خودمراقبتی از برنامه های آن است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه آستارا برای داروخانه ها 15 هزار ماسک تهیه کرد

سپاه آستارا برای داروخانه ها 15 هزار ماسک تهیه کرد