مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:162020-03-09ورزشي

لغو اردوی تیم ملی و قرنطینه، سفر لژیونرها به ایران را منتفی کرد


اردوی تیم ملی فوتبال ایران به علت شیوع کرونا لغو خواهد شد چرا که به علت محدودیت بازیکنان ملی پوش برای آمدن به ایران، فدراسیون فوتبال درخواست لغو مسابقات انتخابی جام جهانی را داده است.

- تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود در انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا به میدان برود، بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا، نمی تواند اردوی آماده سازی برگزار کند و این مسابقات هم بنا به درخواست کشورهای منطقه، از سوی فیفا به تعویق افتاده است.

* اردوی تیم ملی در نوروز لغو شد با انتقال زمان بازی های تیم ملی از فروردین و خرداد به شهریور و مهر، اردوی اسفندماه تیم ملی لغو شده و بازیکنان بعد از قرنطینه خانگی و بازیابی کامل آمادگی جسمانی، برای شروع احتمالی رقابت های باشگاهی از 14 فروردین آماده می شوند.

*مخالفت تیم های باشگاهی با حضور برخی لژیونرها در ایران شیوع ویروس کرونا در ایران سرعت گرفته و تقریبا هرگونه رویداد عمومی مانند مسابقات فوتبال لغو شده است.

به همین علت، برخی تیم های اروپایی و عربی خلیج فارس هم از بازیکنان خارجی خود خواستند در تعطیلات پیش رو، از رفتن به ایران خودداری کنند تا مبادا در بازگشت همراه با کرونا ایران را ترک کرده باشند.

این دستور برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به بازیکنان ایرانی داده شده و آن ها هم این موضوع را به اطلاع فدراسیون فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اردوی تیم ملی و قرنطینه، سفر لژیونرها به ایران را منتفی کرد

لغو اردوی تیم ملی و قرنطینه، سفر لژیونرها به ایران را منتفی کرد