مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 21:052020-03-08دانش

تولید شتاب دهنده های تخصصی علوم شناختی برای حمایت از استارتاپ های حوزه تکنولوژی


رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: نسل دوم شتاب دهنده های تخصصی برای حمایت از استارتاپ های حوزه تکنولوژی در حال تولید است و بلوغ جامعه فناوری کشور به سطحی رسیده که استارتاپ ها و شتاب دهنده های نسل دوم به سمت تخصصی و فناوری .

- اسماعیل قادری فر رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره شتاب دهنده علوم و فناوری های شناختی ، گفت: یکی از نکات مهمی که  در حوزه شتاب دهنده ها وجود دارد این است که نسل دوم شتاب دهنده های تخصصی برای حمایت از استارتاپ های حوزه تکنولوژی در حال تولید هستند و بلوغ جامعه فناوری کشور به سطحی رسیده که استارتاپ ها و شتاب دهنده های نسل دوم به سمت تخصصی و فناوری محور شدن در حال حرکت هستند.

 افتتاح نخستین شتاب دهنده حوزه علوم شناختی در کشور  وی افزود: با توجه به درخشش بسیار خوبی که شتاب دهنده های تخصصی حوزه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی دارند موفق شدند در تولید اقلام دارویی و مواد موثره دارویی خوش بدرخشند.

فناوران جوان با تیم های استارتاپی بسیار خوب در حوزه علوم و فناوری های شناختی  در حال شکل گیری و فعالیت هستند به طوری که چند روز پیش اولین شتاب دهنده حوزه علوم شناختی با عنوان کادنوتک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید شتاب دهنده های تخصصی علوم شناختی برای حمایت از استارتاپ های حوزه تکنولوژی

تولید شتاب دهنده های تخصصی علوم شناختی برای حمایت از استارتاپ های حوزه تکنولوژی