مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 00:252020-03-07سياسي

پیام تسلیت جبهه پایداری در پی درگذشت فاطمه رهبر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پیام تسلیت جبهه پایداری در پی درگذشت سرکار خانم فاطمه رهبر آمده است: باسمه تعالیانا لله و انا الیه راجعون درگذشت بانوی مومن انقلابی سرکار خانم فاطمه رهبر، - جبهه پایداری هم در پیامی به مناسبت درگذشت فاطمه رهبر اعلام کرد: ایشان از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود که منشا خدمات شایانی در ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پیام تسلیت جبهه پایداری در پی درگذشت سرکار خانم فاطمه رهبر آمده است: باسمه تعالیانا لله و انا الیه راجعون درگذشت بانوی مومن انقلابی سرکار خانم فاطمه رهبر، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تأسف و تألم گردید.

ایشان از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود که منشا خدمات شایانی در ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی این ضایعه را به بازماندگان ایشان، همکاران ایشان در حزب موتلفه اسلامی و عموم مردم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و مغفرت برای روح آن مرحومه خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت جبهه پایداری در پی درگذشت فاطمه رهبر

پیام تسلیت جبهه پایداری در پی درگذشت فاطمه رهبر