مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-04سياسي

ضد عفونی روزانه معابر عمومی شهری و روستایی بندر کیاشهر


حجت حاجی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی در معابر شهری همه روزه از سوی شهرداری این بخش انجام می شود، افزود: ضد عفونی معابر عمومی و همگانی مناطق روستایی این منطقه نیز از سوی دهیاران انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم و بخش های خصوصی در ضد عفونی معابر عمومی عنوان کرد : همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده مقدمات تهیه روزانه 500 تا یک هزار ماسک با نظارت شبکه بهداشت و درمان در بخش بندرکیاشهر فراهم شده است.

وی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه را از مهمترین اهداف ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: با نصب و توزیع پیام های مختلف بهداشتی تلاش می شود تا سطح آگاهی مردم این منطقه به منظور مقابله و انجام اقدامات پیشگیرانه افزایش یابد.

حاجی پور در ادامه به تعطیلی بازار هفتگی چهارشنبه بازار و همچنین بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین به منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یک واحد مسکونی برای استقرار یک پزشک در شهر کیاشهر در نظر گرفته شده تا بصورت شبانه روزی در این منطقه حضور داشته باشند.

وی همچنین با دعوت از کلیه مردم برای رعایت نکات بهداشتی اظهار داشت: انتظار می رود مردم در مقابله با این ویروس آرامش خود را حفظ کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی روزانه معابر عمومی شهری و روستایی بندر کیاشهر

ضد عفونی روزانه معابر عمومی شهری و روستایی بندر کیاشهر