مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:002020-02-29بين الملل

اختلافات و تبادل اتهامات در جلسه شورای امنیت به دلیل نبرد ادلب


اختلافات در دو اردوگاه که یکی شامل روسیه و سوریه و دیگری شامل آمریکا و ترکیه درباره وضعیت ادلب در شمال غرب سوریه می شود در جلسه فوق العاده شورای امنیت در روز جمعه نیز ادامه داشت.

- اختلافات و تبادل اتهامات در جلسه شورای امنیت به دلیل "نبرد ادلب" اختلافات در دو اردوگاه که یکی شامل روسیه و سوریه و دیگری شامل آمریکا و ترکیه درباره وضعیت ادلب در شمال غرب سوریه می شود در جلسه فوق العاده شورای امنیت در روز جمعه نیز ادامه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، شورای امنیت در پی بالا گرفتن تنش در ادلب که طی آن ده ها سرباز ترکیه و سوریه کشته شدند و این چهار طرف اتهاماتی را میان یکدیگر رد و بدل کردند، انگلیس و اعضای دیگر شورای امنیت خواستار توافق جدید آتش بس در شمال غرب سوریه شدند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست ایالات متحده، انگلیس، آلمان، فرانسه، بلژیک، استونی و جمهوری دومینیکن جهت بررسی افزایش تنش در شمال غرب سوریه، به ویژه ادلب اواخر شب گذشته جلسه فوق العاده برگزار کرد.

طی این جلسه نمایندگان تعدادی از کشورها در راس آن آمریکا، فرانسه و انگلیس توافقنامه آستانه را مرده خواندند و خواستار توافقی جدید برای آتش بس در ادلب زیر چتر شورای امنیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات و تبادل اتهامات در جلسه شورای امنیت به دلیل نبرد ادلب

اختلافات و تبادل اتهامات در جلسه شورای امنیت به دلیل نبرد ادلب