مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:002020-02-29اقتصادي

کمبود مواد ضدعفونی و ماسک به زودی برطرف می شود


مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: ان شاءلله در یکی دو هفته آینده کمبود مواد ضدعفونی و ماسک برطرف شود و مردم خیالشان راحت باشد.

- ایسنا/تهران مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: ان شاءلله در یکی دو هفته آینده کمبود مواد ضدعفونی و ماسک برطرف شود و مردم خیالشان راحت باشد.

صابر پرنیان در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: طی چند روز گذشته از شهرک های صنعتی سالاریه ورامین، قرچک و پیشوا بازدید به عمل آوردیم و وضعیت عمومی شهرک های صنعتی در این شهرستان ها را مورد بازدید قرار داده ایم.

وی ادامه داد: در راستای این ویروس کرونا که مردم نگران هستند از واحدهای صنعتی تولید کننده، لوازم بهداشتی و ضدعفونی بازدید به عمل آوردیم.

این واحدهای صنعتی ظرفیت خود را حداقل دو برابر بالا بردند و 2 واحد صنعتی که مشکل مجوز داشتند در سه روز آینده مجوزهای آنها صادر می شود که آنها بتوانند مواد ضد عفونی و ماسک را تولید کنند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران یادآور شد: در این بازدید که از واحدهای صنعتی داشتیم برخی از آنها مشکلاتی را داشتند از بابت توسعه واحدهای صنعتی که این موارد نیز بررسی گردید؛ از کلیه واحدهای صنعتی ضدعفونی و تولید ماسک در منطقه دشت ورامین بازدید به عمل آمد و برای تسریع در کارها و کلیه کارهای آن ها برخی از مشکلات آنها برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مواد ضدعفونی و ماسک به زودی برطرف می شود

کمبود مواد ضدعفونی و ماسک به زودی برطرف می شود