مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:502020-02-29سياسي

موافقت معاون رییس جمهور با تجهیز بیمارستان های تالش و لنگرود


استاندار گیلان از موافقت «محمد باقر نوبخت» معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه از تجهیز دو بیمارستان تالش و لنگرود برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

- رشت- استاندار گیلان از موافقت محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه از تجهیز دو بیمارستان تالش و لنگرود برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی رشت، در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی استان گیلان، اظهار کرد: این طرح بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا استان گیلان اتخاذ و از شامگاه جمعه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح قطعاً در روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت، ادامه داد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابر در تمام شهرهای استان گیلان اجرایی می شود.

استاندار گیلان به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در این جلسه نیازمندی های استان در حوزه بهداشت و درمان، تجهیزات و امکانات به اطلاع معاون رییس جمهور رسید.

وی با بیان اینکه استان گیلان با توجه به شرایطش خواستار راه اندازی فوری دو بیمارستان لنگرود و تالش است، تصریح کرد: این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت معاون رییس جمهور با تجهیز بیمارستان های تالش و لنگرود

موافقت معاون رییس جمهور با تجهیز بیمارستان های تالش و لنگرود