مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:502020-02-29پزشكي

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس


مروری بر پربازدیدترین سوژه های فضای مجازی روزگذشته استان فارس که توسط کاربران فضای مجازی انتشار داده شد.

- یک بیمار بهبود یافته در شیراز ترخیص شد  ‬‏‪معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شناسایی 9 بیمار مبتلا به کرونا ویروس جدید گفت: تاکنون یک مورد از بیماران شناسایی شده بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده است.

‪شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 9 نفر رسید  با شناسایی یک مورد جدید ابتلا به کروناویروس در شیراز، شمار مبتلایان به این ویروس در فارس به 9 نفر رسید.

کشف بیش از 34 هزار دستکش و ماسک در شیراز مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس  اظهار کرد: پیرو اطلاعات واصله مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک و دستکش در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

مکان تحصیل همزمان با سربازی فراهم شد دبیر ستاد اجرایی آموزش های علمی کاربردی سربازان: تفاهم نامه ای بین 2 دانشگاه جامع علمی کاربردی، فنی حرفه ای و ستاد کل نیرو های مسلح امضا و شرایطی فراهم شد تا سربازان در اوقات فراغت و ساعات غیر اداری تحصیل کنند.

مجلس فعلا تعطیل شد سخنگوی هیأت رییسه مجلس: با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر شیوع ویروس کرونا و خطرناک بودن آن جلسات علنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس