مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 02:552020-02-28اقتصادي

اولویت های اقتصادی مجلس یازدهم از نظر منتخبان مردم


شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که معیشت، اشتغال، رونق تولید و حمایت از بنگاه های اقتصادی مورد توجه منتخبان مردم در مجلس یازدهم است و در رابطه با مسائل کلان وحدت نظر وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مجلس در راس امور است ، این عبارت به معنای بسترسازی، قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است که آثار خود را روی شاخص های کلان اقتصاد، سیاست، فرهنگ و موضوعات اجتماعی می گذارد.

شرایط کنونی اقتصاد به گونه ای است که منتخبان مجلس یازدهم روی مسائلی از جمله ارتقا رفاه و معیشت مردم، اشتغال، کسب و کار و رونق تولید و مسائل ساختاری اقتصاد کشور وحدت نظر دارند.

این یک ویژگی برای مجلس آینده خواهد بود که از ظرفیت ها و پتانسیل قوه مقننه برای رسیدن به اهداف و شاخص های کلیدی بهره برد.

با نگاهی به شعارها و برنامه های منتخبان مردم در دوره جدید خانه ملت به وضوح مسائل اقتصادی از جمله قدرت خرید و بهبود فضای کسب و کار در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و اقتصادی به منظور افزایش اشتغال و نیز اصلاح قوانین موجود در جهت افزایش کارایی روشن است.

سید شمس الدین حسینی منتخب مردم عباس آباد بیان می کند: بسیاری از این اتفاقات اقتصادی و اجتماعی زندگی و معیشت عموم مردم را تحت تاثیر قرارداد گویی اینکه خارج از ید مجلس شورای اسلامی بوده در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های اقتصادی مجلس یازدهم از نظر منتخبان مردم

اولویت های اقتصادی مجلس یازدهم از نظر منتخبان مردم