مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 01:352020-02-28بين الملل

الجزیره مدعی شهادت 4 عضو حزب الله لبنان در ریف ادلب شد


شبکه خبری الجزیره مدعی شد که در درگیری های روز جمعه 4 عضو حزب الله لبنان در ریف ادلب به شهادت رسیده اند خبری که هنوز منابع رسمی حزب الله آن را تایید نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری الجزیره بامداد روز شنبه مدعی شد که در درگیری ها در ریف ادلب دست کم 4 مبارز حزب الله لبنان به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شدند.

دیده بان سوریه نیز مدعی شده که این حمله توسط پهپادهای وابسته به ترکیه انجام شده و طی آن تعداد از افسران نظامی سوریه نیز به شهادت رسیده اند.

هنوز منابع رسمی وابسته به حزب الله لبنان و نظام سوریه این اخبار را تایید نکرده اند.

تنش ها در ادلب پس از آن افزایش یافت که در پی پیشروی های ارتش سوریه در این استان و عقب راندن تروریست ها، ترکیه حمایت های خود از گروه های مسلح حاضر در این استان را افزایش داد و حتی به کمک پهپادها اقدام به بمباران مواضع ارتش سوریه کرده است.

همچنین منبعی مسؤول در وزارت خارجه سوریه جمعه (نهم اسفند) در مورد تحولات اخیر ادلب گفت: تبلیغات دروغینی که ترکیه و کشورهای غربی علیه سوریه طی روزهای گذشته انجام دادند، حمایت آن ها به ویژه رژیم ترکیه از گروه های مسلح تروریستی طی سال های گذشته را اثبات می کند و نشان می دهد که آن ها برای اجرای نقشه های خود علیه خواسته های مردم سوریه از جمله نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره مدعی شهادت 4 عضو حزب الله لبنان در ریف ادلب شد

الجزیره مدعی شهادت 4 عضو حزب الله لبنان در ریف ادلب شد