مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 20:352020-02-28سياسي

فارس من/یک مسوول: کارانه پرسنل علوم پزشکی کردستان پرداخت می شود


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کارانه و اضافه کار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کردستان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

 برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس خواستار  پیگیری حقوق معوقه کارکنان مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان شده اند.

بنابر پیگیری خبرنگار فارس از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان قرار است این معوقات براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت شود.

آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این باره به خبرنگار فارس گفت: موضوع عدم پرداخت کارانه و اضافه کار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان را قبول داریم.

وی افزود: این موضوع تنها مختص به استان کردستان نیست و تلاش های لازم در راستای تامین اعتبار برای پرداخت این معوقات از سوی مسئولان دانشگاه در استان انجام گرفته است.

وی اذعان کرد: شرایط اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات دلیل اصلی این تاخیر در پرداخت ها بوده ولی براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این مبالغ در بازه زمانی مختلف به حساب این عزیزان واریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/یک مسوول: کارانه پرسنل علوم پزشکی کردستان پرداخت می شود

فارس من/یک مسوول: کارانه پرسنل علوم پزشکی کردستان پرداخت می شود