مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 18:252020-02-28اقتصادي

افزایش 25 درصدی مصرف آب در گیلان


هم زمان با شیوع ویروس کرونا و شستشوی مداوم دست ها توسط مردم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از افزایش 25 درصدی مصرف آب در چند روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محسن حسینی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مصرف آب در چند روز گذشته اظهار کرد: هم زمان با شیوع ویروس کرونا به استان گیلان و کشور، شستشوی دست ها در بین مردم بیشتر شده و این امر موجب افزایش 25 درصدی مصرف آب در استان گیلان شد.

وی با تأکید بر افت فشار آب در برخی از مناطق استان و رشت گفت: به طور طبیعی وقتی میزان مصرف آب در بین مردم بیشتر شود در بعضی از ساعات شبانه روز با افت فشار و یا قطعی آب مواجه می شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از وارد مدار شدن تمام تأسیسات ذخیره آب استان گیلان خبر داد و بیان کرد: هم زمان با افزایش مصرف از دو حلقه چاه هم برای افزایش مصرف استفاده شده که باعث زیادشدن 120 لیتر بر ثانیه آب برمدار بهره برداری می شود.

حسینی با درخواست از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب تصریح کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم خانه تکانی و شستشوی فرش ها در منازل آغاز می شود ولی با توجه به افزایش مصرف آب، از مردم تقاضا دارم شست وشوهای غیرضروری را به آینده موکول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی مصرف آب در گیلان

افزایش 25 درصدی مصرف آب در گیلان