مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-28اقتصادي

راه اندازی فاضلاب شهری جنوب تهران تا پایان سال 99


محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره سرانجام بوی نامطبوع تهران اظهار داشت: هنوز نتوانستیم کانون را شناسایی کنیم چند کانون احتمالی را شناسایی کرده ایم که لزوما مرتبط با فصل سرما نیست.

  رستگاری افزود: یک تعدادی کانون داریم که این ها تولید بو می کنند فارغ از اینکه بوی نامطبوع از کدام کانون سرچشمه گرفته باشد باید برای هرکدام از آنها جداگانه برنامه ریزی کردیم تا آنها را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: یک تعدادی از کانون ها مربوط به دامداری، تعدادی مربوط به فاضلاب ها و بقیه نیز ناشی از پسماندها هستند که برای تمام آنها جلسات متعددی در سازمان محیط زیست برگزار شده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: برای دامداری استفاده از ظرفیت بیوگاز در دستور کار قرار گرفته است که در یکی مجموعه ها هم اجرایی شده است اما عمومی سازی آن در سطح استان مستلزم زمان بیشتری است.

وی با بیان اینکه زمان اتمام هرکدام از پروژه ها تفاوت دارند، گفت: برای فاضلاب جنوب تهران قول داده شده است که تا پایان سال 99 سیستم فاضلاب اسلام شهر، واوان و بهارستان راه اندازی شود و یا برای دامداری تا پایان سال 1400 شاهد مجهز شدن دامداری به سیستم بیوگاز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاضلاب شهری جنوب تهران تا پایان سال 99

راه اندازی فاضلاب شهری جنوب تهران تا پایان سال 99