مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:052020-02-28پزشكي

لزوم نظارت مستمر دستگاه ها بر بازار کالاهای اولیه و ضروری مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه ادارات باید بر اساس دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ضد عفونی محیط های اداری اقدام کنند؛ از تأمین کالاهای اولیه مورد نیاز مردم در سریع ترین زمان ممکن خبر داد.

وی اظهار داشت: تیمی متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی، صمت و دادستانی به صورت مستمر بر بازار کالاهای اولیه مانند الکل، ژل بهداشتی و ماسک و کالاهای ثانویه مانند گوشت، مرغ و میوه نظارت داشته باشند و در صورت برخورد با تخلفات احتمالی به دبیرخانه ستاد گزارش دهند.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت آموزش و عملیات ضدعفونی محیط های اداری، مدیران دستگاه های اجرایی را به انجام این اقدامات بر اساس دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی مکلف کرد.

خادمی تصریح کرد: ضدعفونی و پاکسازی فضاهای عمومی شهری توسط شهرداری های سطح استان و مناطق روستایی با همکاری اداره کل دامپزشکی و دهیاران انجام شود.

وی با بیان این نکته که داروخانه های متخلف پلمب خواهند شد، عنوان داشت: شهرداری های استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ارائه پیام ها و تبلیغات محیطی در خصوص بیماری کرونا اقدامات لازم در سطح شهرستان های استان به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت مستمر دستگاه ها بر بازار کالاهای اولیه و ضروری مردم

لزوم نظارت مستمر دستگاه ها بر بازار کالاهای اولیه و ضروری مردم