مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:352020-02-28سياسي

بررسی وضعیت تولید مواد ضدعفونی کننده توسط مسئولان قضایی فارس


رییس کل و جمعی از مسئولان قضایی استان فارس با حضور در شهرک صنعتی زرقان و بازدید از کارخانه تولید محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، در جریان روند تولید این محصولات قرار گرفتند.

- ایسنا/فارس رییس کل و جمعی از مسئولان قضایی استان فارس با حضور در شهرک صنعتی زرقان و بازدید از کارخانه تولید محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، در جریان روند تولید این محصولات قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی و جمعی از معاونان قضایی استان فارس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز جمعه 9 اسفند با حضور در شهرک صنعتی زرقان، از روند تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در یکی از کارخانه های این شهرک بازدید کردند.

موسوی رییس کل دادگستری فارس با قدردانی از تلاش تولید کنندگان برای ممانعت از بروز هرگونه کمبود در زمینه تولیدات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، تلاش کادر درمانی و مسئولان علوم پزشکی فارس برای مقابله با کروناویروس را ستودنی دانست.

وی گفت: ما هم در مجموعه قضایی استان همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات انجام داده ایم و به کلیه روساء و دادستان های حوزه های قضایی استان تأکید کرده ایم که با مسئولان درمان حوزه های تحت مدیریت خود همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت تولید مواد ضدعفونی کننده توسط مسئولان قضایی فارس

بررسی وضعیت تولید مواد ضدعفونی کننده توسط مسئولان قضایی فارس