مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-28پزشكي

تناقض آمارهای رسمی کرونایی و بی اعتمادی مردم مازندران


دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت صبح امروز جمعه اعلام کرد که از مجموع 388 مورد ابتلای قطعی به کرونا در کشور که 143 مورد مربوط به 24 ساعت اخیر است ، 24 نفر مربوط به استان مازندران است.

وی همچنین اعلام کرد که در مجموع 9 نفر در 24 ساعت اخیر به مبتلایان ویروس کرونا در مازندران اضافه شده است که 6 مورد جدید در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سه مورد جدید نیز در دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش شده است.

اعلام این آمار در حالی است که چند ساعت بعد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان سخنگوی پدافند زیستی استان و مسئول اصلی مقابله و اطلاع رسانی حوزه ویروس کرونا تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان را 17 نفر اعلام کردند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که کرونا از حوزه بهداشتی تحت پوشش آن از چهارشنبه گذشته شناسایی و روز پنجشنبه اعلام عمومی شده ، آمار جداگانه ای را در قالب اطلاعیه های رسمی منتشر می کند .

بر اساس آخرین اطلاعیه این دانشگاه که پنجشنبه شب منتشر شد ، آمار کرونا مثبت در حوزه بهداشتی این دانشگاه چهار نفر اعلام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل در آخرین اطلاعیه خود هم آمار افراد مشکوک به کرونا را 24 نفر اعلام کرد در حالی که دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکنون هیچ آماری از افراد مشکوک ارائه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض آمارهای رسمی کرونایی و بی اعتمادی مردم مازندران

تناقض آمارهای رسمی کرونایی و بی اعتمادی مردم مازندران