مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:502020-02-28ورزشي

قهرمانی سهراب مرادی در وزنه برداری آسیا


سهراب مرادی در دسته 96 کیلوگرم قهرمان رقابت های وزنه برداری غرب آسیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت های وزنه برداری غرب آسیا در دبی امارات امروز با برگزاری رقابت های دسته 96 کیلوگرم ادامه یافت.

  در حالی که تیم ملی وزنه برداری ایران به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا از حضور در این رقابت ها بازماند، سهراب مرادی وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابتها روی تخته رفت.

در حرکت یک ضرب مرادی کار خود را با وزنه 157 کیلوگرم شروع کرد و آن را بالای سر برد و در حرکت نخست مدال طلا یک ضرب را برای خودش قطعی کرد، در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 163 کیلوگرم شد اما در حرکت سوم وزنه 166 کیلوگرمی را انداخت اما با این وجود با همان 163 کیلوگرم و کسب مدال طلای یک ضرب به کار خود پایان داد.

سهراب مرادی در اولین حرکت دوضرب وزنه 190 کیلویی را مهار کرد، در دومین حرکت دوضرب، وزنه 200 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در سومین حرکت دوضرب، وزنه 207 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و در دوضرب هم طلا گرفت.

  در مجموع دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری غرب آسیا، سهراب مرادی با 370 کیلوگرم اول شد و طلا گرفت، علی یوسف العطمان از عربستان با 302 کیلو دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد و شرف الدین امریدینوف از ازبکستان با 290 کیلوگرم در جای سوم ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی سهراب مرادی در وزنه برداری آسیا

قهرمانی سهراب مرادی در وزنه برداری آسیا