مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:002020-02-28اقتصادي

مراجعه کنندگان می توانند تمام کارهای بانکی خود را با موبایل انجام دهند


دبیر کمیسیون بانک های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراجعه کنندگان به شعب بانکی تمام کارهای خود را از جمله انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و حتی پرداخت اقساط وام را می توانند از طریق سامانه غیرحضوری و از طریق موبایل ها انجام دهند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر کمیسیون بانک های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراجعه کنندگان به شعب بانکی تمام کارهای خود را از جمله انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و حتی پرداخت اقساط وام را می توانند از طریق سامانه غیرحضوری و از طریق موبایل ها انجام دهند.

“منصور دانش آموز” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: راه های مبارزه و پیشگیری با کرونا را به کلیه بانک های استان به صورت یک بخش نامه و دستورالعمل فرستادیم و هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رابطه با تهیه وسایل بهداشتی مثل الکل، ماسک و دستکش انجام دادیم که مقداری توسط داروخانههای طرف قرارداد برای بانک ملی دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: فردا دهم اسفند ماه پیگیری بعدی برای کل بانک ها صورت می گیرد که هر بانک به چه شکل اقدام به دریافت وسایل بهداشتی کند، بانک ها به مدت یک هفته تعطیل باشند و همچنین پیگیری برای اینکه ساعت کاری بانک ها کمتر شود و ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 12 و 30 دقیقه برای مراجعه کنندگان و برای کارکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه کنندگان می توانند تمام کارهای بانکی خود را با موبایل انجام دهند

مراجعه کنندگان می توانند تمام کارهای بانکی خود را با موبایل انجام دهند