مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:202020-02-28حوادث

تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز


مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز از تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز خبر داد و گفت: کارشناسان بهداشت در کنار همکاران حفاظتی و خدماتی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز حتی ساعت سه بامداد هم به غربالگری مسافران مشغول هستند.

- مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری کلانشهر تبریز از تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز خبر داد و گفت: کارشناسان بهداشت در کنار همکاران حفاظتی و خدماتی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز حتی ساعت سه بامداد هم به غربالگری مسافران مشغول هستند.

حسین عادلی سعد آباد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ترمینال مرکزی تبریز اولین پایانه کشور بوده که محل ورود و خروج در آن مشخص شده است، اظهار کرد: از ساعت هشت صبح پنجشنبه، مسافران ورودی به طور متمرکز با همکاری شبکه بهداشت و درمان استان و شهرداری، غربالگری می شوند.

وی اضافه کرد: عملیات سم پاشی نیز از چهارم اسفند ماه هر هشت ساعت یک بار انجام شده و صندلی ها، سرویس ها، رستوران ها و مراکز خدماتی و رفاهی ضدعفونی و سم پاشی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز

تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز