مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-28اقتصادي

گواهی کسر اقساط معوق تامین اجتماعی فارس الکترونیکی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس، ابراهیم کشاورز داشت: حذف استعلام از بانک نیز از پانزدهم اسفندماه 98 به صورت غیر حضوری و الکترونیکی صادر می شود.

وی در مورد نحوه صدور این گواهی گفت: با توجه به طراحی سیستم مکانیزه این طرح، متقاضیان می توانند از تاریخ یاد شده با مراجعه به سامانه اینترنتی Eservices.

tamin.

ir و از طریق منوی مستمری بگیران نسبت به ثبت درخواست صدور گواهی اقدام کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس تاکید کرد: از پانزدهم اسفندماه 98 و با صدور الکترونیکی این گواهی، دیگر درخواست دستی برای صدور گواهی کسر اقساط در شعب تامین اجتماعی پذیرفته نمی شود و مستمری بگیران نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی نخواهند داشت.

کشاورز افزود: گواهی کسر اقساط معوق بنا به درخواست مستمری بگیران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی، به نام خود، به عنوان وام گیرنده و یا ضمانت افراد غیر، صادر خواهد شد و تا سقف 60 درصد مبلغ مستمری پیش بینی شده قابل انجام است و امکان صدور گواهی بیش از این مبلغ، میسر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در صورت صدور گواهی های متعدد، مبلغ گواهی های صادره همواره کمتر یا مساوی 60 درصد مبلغ مستمری دریافتی (بدون لحاظ پرداخت های معوقه) خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی کسر اقساط معوق تامین اجتماعی فارس الکترونیکی شد

گواهی کسر اقساط معوق تامین اجتماعی فارس الکترونیکی شد