مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:502020-02-28اقتصادي

ساماندهی ماهی فروشان دستفروش به دستور فرماندار بندرعباس


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس از جابجایی ماهی فروشان به بازار جدید و ساماندهی دست فروشان این بخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عامری سیاهویی با بیان اینکه جابجایی و ساماندهی بازار ماهی فروشی قدیم و ماهی فروشان دست فروش آغاز شده است، اظهار کرد: این اقدام با توجه به شیوع بیماری کورونا در سطح کشور و خطرآفرین بودن بازار دست فروشی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت نکات و اقدامات بهداشتی در این بخش همواره مورد انتقاد مردم قرار داشته است، افزود: این بخش از بازار ماهی فروشان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی یکی از اماکن خطرناک در مسئله گسترش شیوع بیماری کورونا تلقی می شد و به دستور فرماندار بندرعباس جمع آوری شده است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هفتم اسفندماه بخش حاشیه ای بازار ماهی فروشان کنونی (قدیم)، سایه بان ها و غرفه ها جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام با هماهنگی تعاونی ماهی فروشان، نیروی انتظامی، فرمانداری و مدیریت تخلفات شهری شهرداری صورت گرفته است.

عامری با بیان اینکه بازار جدید ماهی فروشان بندرعباس آماده بهره برداری شده است، در تشریح جزییات واگذاری و استقرار ماهی فروشان بازار کنونی در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ماهی فروشان دستفروش به دستور فرماندار بندرعباس

ساماندهی ماهی فروشان دستفروش به دستور فرماندار بندرعباس