مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:452020-02-28اقتصادي

ظرفیت واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی در اردبیل افزایش می یابد


ارژنگ عزیزی روز جمعه در جلسه کمیته اقتصادی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و تنظیم بازار استان، افزود: با هماهنگی انجام شده قرار است از ظرفیت واحدهای تولیدی استان برای تامین و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی نهایت بهره برداری شود .

وی بیان کرد: در همین راستا توزیع الکل سفید واحد تولیدی الکل طبی آذربایجان از روز چهارشنبه بصورت فله در ظروف 10 و 20 لیتری آغاز شده و از روز شنبه این واحد و واحد تولیدی دیگر این محصول را در شیشه های یک لیتری بسته بندی و به مراکز پخش تحویل خواهند داد.

او ادامه داد : یک واحد تولیدی ماسک 3 لایه نیز با همکاری اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی اعلام آمادگی کرده با تولید سه شیفته روزانه 10 هزار ماکس به قیمت 400 تومان در اختیار شبکه توزیع قرار دهد.

عزیزی افزود: همچنین یکی دیگر از واحدهای تولیدی استان آمادگی خود را برای تولید روزانه 10 تا 15 تن آنتی سپتیک بر پایه مس و TEA برای ضدعفونی اماکن عمومی اعلام داشته که بعد از کنترل آنالیز آن و تایید از سوی دانشگاه علوم پزشکی به بازار عرضه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در رابطه با تامین اقلام بهداشتی از سایر کانال ها هم گفت: سه هزار لیتر الکل بسته بندی و 10هزار لیتر انواع مایع ضدعفونی کننده از محل اموال تملیکی نیز از روز پنجشنبه در اختیار مراکز پخش و داروخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی در اردبیل افزایش می یابد

ظرفیت واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی در اردبیل افزایش می یابد