مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-28بين الملل

روسیه ترکیه را به شدت تهدید کرد


یک نماینده برجسته پارلمان روسیه امروز به ترکیه نسبت به هر گونه عملیات گسترده در منطقه «ادلب» سوریه هشدار داد و تهدید که این حمله پایان بدی برای خود آنکارا خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری اینترفاکس؛ یک نماینده برجسته پارلمان روسیه امروز به ترکیه نسبت به هر گونه عملیات گسترده در منطقه ادلب سوریه هشدار داد و تهدید که این حمله پایان بدی برای خود آنکارا خواهد داشت.

ولادیمیر زباروف معاون اول کمیته امور بین المللی در مجلس عالی در پارلمان روسیه، ترکیه را تهدید کرد که انجام عملیات نظامی گسترده در ادلب سوریه پایان ناگواری برای خود آنکارا خواهد داشت.

این در حالی است که در پی شدت گرفتن تنش در شمال سوریه ،روسیه دو ناوشکن مجهز به موشک های کروز هدایت شونده به سواحل سوریه فرستاد و آنکارا را متهم کرد که خودش مسئول کشته شدن 33 نظامی در منطقه ادلب سوریه در روز پنجشنبه است.

الکسی رولف مسئول ناوگان دریای سیاه روسیه گفت که دو ناوشکن روسی حامل موشک های کالیبر بسیار دقیق به دریای مدیترانه و به طور مشخص به سواحل سوریه اعزام شدند.

رولف تأکید کرد: ناوشکن های دریاسالار ماکاروف و دریاسالار گریگورویچ که مجهز به موشک های کروز هدایت شونده از نوع کالیبر هستند و وابسته به ناوگان دریای سیاه هستند از تنگه های بسفور و داردانل ترکیه عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه ترکیه را به شدت تهدید کرد

روسیه ترکیه را به شدت تهدید کرد